SEO nem hagyományos keresőmotorok esetén
Publikálva: 2023.05.19. Írta: ferdinandsorhazA SEO vagy hosszabban kifejezve keresőmotor optimalizálás nevében hordozza fő lényegét, amiért létrejött: az olyan világviszonylatban gyakran használt keresőkben, mint a Google vagy a Bing adott kulcsszavakra való keresés eredményeként megjelenő találati oldalon a kívánt weblap minél előkelőbb helyen szerepeljen. A vállalkozások online jelenléte azonban nem korlátozódik pusztán saját weboldalukra, a közösségi média területén való megjelenés sok szolgáltatás és termék esetében alapkövetelménynek számít. Ezen felületeket a látogatók jellemzően nem általános keresésre használják, mégis van keresnivalója a SEO-nak itt is.
A SEOzseni keresőoptimalizálás alapjai a különféle közösségi média felületeken is azonosak. Akár a Facebook, akár a YouTube, de gyakorlatilag minden közösségi média rendelkezik keresővel, amivel a kívánt oldalt vagy tartalmat kereshetik a felhasználók. Jellemző a márkanévre vagy konkrét tartalomra keresés, de bizonyos kulcsszavak itt is megjelennek és egyáltalán nem mindegy, hogy oldalunkat megjeleníti-e és ha megjeleníti, akkor a találatok között mennyire könnyen megtalálható helyen teszi ezt közösségi oldal.
Ugyan a SEO alapjai ugyanazok, a közösségi médiafelületek egyedisége miatt a keresőoptimalizálás működése is mindenhol eltérő. Különbség az is, hogy nem saját weboldalunkon kell változtatásokat végrehajtani, hanem a közösségi médiafelületen való regisztrációnkban és az oda feltöltött tartalmainkban kell megfelelnünk az adott közösségi oldal szabályainak.
A közösségi oldalak összeköthetőek egymással és kölcsönösen erősíthetik a vállalkozásról kialakított képet. A keresőmotorok ráadásul megjeleníthetik a közösségi oldalak tartalmait is. A tartalmak rangsorolása viszont nem azonos a két felületen. Például ha beírjuk a YouTube keresőjébe, hogy SEO videó és ugyanezeket a kulcsszavakat a Google keresőjébe, mindkét oldal YouTube videókat fog találatként megjeleníteni, de nem ugyanazokat illetve az azonosakat nem ugyanabban a sorrendben. Éppen ezért fontos, hogy az optimalizálás célját előre meghatározzuk, tudjuk, hogy melyik felület rangsorolására koncentrálunk.
Legutóbbi bejegyzések
- GLS csomagfeladás lépésről lépésre
- Milyen mentális kihívásokkal jár egy költöztetés?
- Kortárs vagy modern képek – mi a különbség?
- Miből áll a HACCP rendszer kiépítése
- Mire figyel egy gondos autószerviz?
- Nem aggódni kell, hanem szervizbe menni – a kormánymű hiba jelei
- A Lego szerepe a közösségi médiában
- SEO nem hagyományos keresőmotorok esetén
- A műanyag redőny telepítésének előnyei
- Stresszes reggeli készülődéseket spórol meg a sminktetoválás
- Pelenka és minden más, ami a pelenkázó asztalhoz kell
- Téli autóbérlés? – Minden, amit tudnunk kell
- Személyre szabott módszerek a társkereső irodákban
- Az esküvői ruha időtlen díszítőeleme: az elegáns csipke
- Hogyan kerüljük el az iPhone szerviz látogatást otthoni praktikákkal?
Archívum
Naptár
h | K | s | c | p | s | v |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |